Saturday, August 18, 2018

Toe vind ek jou

Toe vind ek jou - Francois van Coke ft. Karen Zoid


Ek lê my wapens neer
Vanaand vir die eerste keer
Sien ek myself in jou oë
Ek het hierdie oorlog verloor
Ek staar na die bloed op my hande
Ek weet ek het verander
Jy dink ek praat net weer
Ek het jou lief
Ek sweer

Geen pretensie
Geen beheer

Buite die stemme wat skater
Vriende wat groet
Sien jou later
Elkeen vind sy pad
Ek weet ek moet ook my skat

Hey, my sweet
Hey, my baby
Jy’s my toevlug
Wil jou nooit laat huil nie
Jy’s my lied
Jy’s my wysie
Ons het ’n hond
Ons het ’n huisie

Ek het genoeg gegee
Ek het genoeg geskree
Ek het lankal terug geleer
Maar nog steeds het ek probeer
Vlug soos ’n verraaier
Van dit wat my vashou
Daar was monsters in die donker
Toe vind ek jou
Ek sweer

Geen pretensie Geen beheer

Lyrics - Karen Zoid & Francois van Coke
Music - Van Coke / Zoid / Kossew

Vocals - Francois van Coke
Vocals - Karen Zoid
Guitar - Jedd Kossew
Bass & Additional Instrumentation  - Theo Crous
Drums - Sheldon Yoko

Produced, Recorded & Mixed by Theo Crous at Bellville Studios

No comments:

Post a Comment